utorak, 28. travnja 2015.

Rodila me jedna stara bez bogastva i bez para to je žena srca jaka to je ljudi moja Majka..

Bogu ću se moliti da što duže živiš ti...

Majka me naučila gotov pa svemu.I danas je dan bio uz nju proveden,dok sam snjom bilježim sretne dane u životu.Pitaju me "Zašto moraš svaki dan da ideš njoj,Šta te privlači tamo,Radi koga ideš " Suze samo naviru i glas kaže onako.Ne znaju da bi za nju život dala da je volim kao nikog u životu.Ne znaju da sam tamo sretna.Ne znaju i nikad neće znati.Ne znaju da nisam sretna ovdije da nikad neću ni biti.Ne znaju jer ih i ne zanimaju moji osjećaji.Misle da kakva god nečija prošlost bila da je može lako zaboraviti da će to proći.Ne to nikad neće proći to ostaje u dubini srca i ubija te svaki dan tamo gdje nisi sretan.A kada imaš nekoga kao što ja imam Elmu i drugu porodicu onda nemaš kad od sreće mislit na nešto što ubija.Nešto što uopšte ne dolazi ti u misli.Nikad ne znaju i neće saznati sve dok misle da je sve uredu.I niko mi nikad neće moći izbrisati nekog iz srca koga volim više od života.


Nema komentara:

Objavi komentar