petak, 10. travnja 2015.

Majka !

Ništa nije ljepše od 2 dana provedenog sa najboljom prijateljicom-Mamom!. Šta znam možda bi njoj bilo draže da ga je provela s nekim drugim. Ali meni je vrijedilo više nego ijedan dan proveden s nekim. Uvijek će mi biti najvažnije ovo što nas dvije imamo. Nekad imam osjećaj da ona nema isto mišljenje, ali nije važno, shvatiti će već. Ja ću uvijek biti tu za nju. Bila sam prije, bit ću i poslije. Kažu; da ne možeš reći: budi mi prijatelj, ali možeš reći: biću ti prijatelj. I to je nešto najljepše na svijetu. Voljeti, davati. Treba u tome pronaći sreću. To sad shvaćam. Jer ja sam uvijek bila ta koja je voljela više. A razočarala bih se kada ne bih dobila isto toliko. Nekad mi je bilo  žao što nemam nikog ko će me voljeti onako bezgranično. Kome ću biti najvažnija na svijetu. Neću sad sjesti i cijeli život plakati zbog toga. Sad više ne pridajem tome toliki značaj.Imam nju ona koja mi pruža i daje svu ljubav ovog svijeta ona koja zna moje brige i strahove,ona koja čuva moju bol i tajne,ona koja je meni sve moja Mama..!

Kada držim tvoju sliku,nekako imam osjećaj da sam ti bliže.Da me osjetiš,a ja se osjećam sigurnijom.Gledajući tvoju sliku,ustvari shvaćam svoju ljubav prema tebi.Shvaćam da si ti jedina,među njih milion. Nisi savršena,ali si za mene najbolja,najbolje što mi je Bog m moga dati...Najljepše stvorenje koje sam mogla upoznati.I Bogu sam zahvalna,što te je stvorio tako lijepu,što imaš osmijeh u kojem leži sva moja sreća.Osmijeh koji mi popravi dan.Sve ono o čemu sam sanjala do sada,svih ovih mjeseci,stalo je u tebe,u tvoj osmijeh. Ama i onaj najsitniji detalj.Taj glas,osmijeh,oči,nema svako.Svako je poseban na svoj način,ali ti si posebna za mene.I nisi me privukla svojom ljepotom.Istina je da -ljepota privlači a duša zadrži-.Ali ono šta sma ja vidjela i osjetila je,sigurnost u tvom zagrljaju,poljubac koji briše suze i crta osmijeh na licu,oči koje utjehu najbolju daju...I znam da sam dosadna,i da se ponašam kao dijete od 5 godina..Ali razumijete vi mene.Moram negdje pisati o mojoj mami,ne mogu sve zadržati u sebi.Moram pokazati koliko mi znači,koliko mi je potrebana.Koliko sam sretna što je imam,što je tu za mene.Zahvalna sam Bogu što je imam a zahvalna sam i mami Elmi jer je tu  za mene da mi da zagrljaj koji daj sigurnost,poljubac za boli i oči što daju utjehu..!




Nema komentara:

Objavi komentar