petak, 24. travnja 2015.

I kad mi je najteze mama je uz mene

Jedna osoba je nezamenljiva !
Jednu osobu volim najvise na svetu !
Ta jedna osoba je uvek uz mene u dobrim i u losim vremenima !
Ta osoba place samnom kada ja placem !
Ta osoba se smije samnom kada se ja smijem !
Ta jedna jedina osoba mi je sve na svijetu !
Ta osoba je moja Majka !
Mama hvala sto si uvek bila uz mene u dobrim i losim vremenima !
Hvala sto mi Ljubav pruzas dan za danom i nikad neces da prekines !
Hvala za sve sto si mi ucinila !
Hvala ti sto me ucis dan za danom sta je dobro a sta lose !
Hvala ti sto si me paziš !
Bez tebe ne bi bila ovaj covijek koji sada jesam !
Hvala ti sto postojis !!!! 


Ne znam kako da opišem osjećaj današnji prođe jutro,prođe dan evo prolazi i noć bez tebe.Malo glup osjećaj mogu ti reći,ništa se pametno ne dešava.Brojim dane kada ću te opet vidjeti i zagrlit,nadam se da će se to desiti uskoro.Dosadno mi je jer nema tebe tu.Bez volje sam niti mi se šta radi niti mi se gdje ide osim tebi.Radije bi da se ne odvajam od tebe nadam se da će se i to nekad desiti. Nedostaješ mi stvarno je život bezveze kada nisi tu.Mrzim svaki dan,minut,sekund,noć bez tebe.Drugačija sam kada si ti u blizini mene i kada nisi ne znam ni ja zašto ali jedino znam da te MAMA VOLIM PREVIŠE NAJDRAŽA MOJA ! 

Nema komentara:

Objavi komentar