subota, 4. travnja 2015.

MAMA:') Osoba koja može zamijeniti svačije mjesto,a njeno NIKO!

Borim se. I protiv sebe i protiv drugih. Emocije? Ne hvala. Ne kajem se zbog nicega sto sam napravila. Tako je trebalo biti. Promijenila sam se. Život me promjenio. Smijem se, plačem, padnem pa ustanem, volim, dišem. Uvijek optimistična. S vremenom sve jača i jača. Nema odustajanja, nije me Bog stvorio za to. Uvijek hrabra da kažem dvije riječi: ''dobro sam.'' 

 Mama ?

Pitate se šta mama ima stim . Pa majka me je naučila svemu tome naučila me da budem jaka,strpljiva,pažljiva svemu me naučila i još uvijek me uči.

Majka je majka zamjene joj nema.Provesti dan i noć s majkom je bilo kao godina lijepo,fino ma milina tačno za poželit :) 

"Nije najljepša kuća ona koja je lijepa po izgledu i unutrašnjosti,Najljepša je kuća koja je puna ljubavi i sreće. ! "

Nema komentara:

Objavi komentar