nedjelja, 26. travnja 2015.

Subota i Nedelja :)

Naslov malo čudan ali jako zanimljiv :)


Subota dan proveden sa sestrom jedan od najboljih i najinteresatnijih dana koji se dešavaju.Dan proveden uz igre i osmijehe nema boljih dana,žao mi je samo kada je pala i udarila se u ruke počela je da plače i da me grli nekako samo što i meni suze nisu počele padati jer mozda da sam je držala za ruku nebi pala.Kako god drago mi je što je dobro i nije ništa strašno.Došli smo kući i oprali ruke namazala joj kremom i sve je bilo uredu što je najbitnije od svega toga.Noć provedena uz Majku je nešto najljepše svaki trenutak snjom je zanimljiv i ispunjen s puno ljubavi.Kada je došlo vrijeme spavanja svako u svoj krevet ali meni je bilo draže spavati u dnevnoj :) Kada sam zaspala budila sam se i vrtila posle je došla u dnevnu i legla blizu mene kada sam osjetila da je tu spavala sam kao beba sve do ujutro kada je bilo vrijeme ustati. Nedelja osvanula svaki trenutak smo proveli zajedno pa da li to bilo rad,igra il šetnja uvijek zajedno.Šta ja znam nekako kada sam snjom svala bol u meni brzo prolazi nekako daje i volju i snagu za dalje u životu.Jako mi je drago što je tu uz mene.Što nije mi okrenula leđa kada mi je bilo najteže,kada sam joj priznala sve svoje tajne i boli.A samo ona je ostala još uvijek uz mene i zahvalna sam joj na tome zaista.Volim je više od bilo koga.Drago mi je što je mogu zvati MAMA !

Nema komentara:

Objavi komentar