nedjelja, 5. travnja 2015.

Ona je moja prva dama, moja najbolja majka.

Ljepo je kad imas nekog tko te voli, i koga ti volis. Ljepo je kad imas nekog kome mozes reci sve, svaku tajnu, svaku sitnicu, SVE! Poslje toliko gresaka, sreca mi se desila, Bog me cuvao do sada, za tako lijepog andjela rekao je ti ćeš ga zvati Mama !. Ko jos moze da mi brani, uzela sam ono sto mi pripada, necu sad da dizem ruke, kad znam da to je ta. Neponovljiva, onako nestasna, prava dama za mene. Jedina koja moze razumit, jedina koja moze pomoc. Andjeo bez greske. Ljepo je kad imas takvog nekog. Takve nikada ne treba pustiti, treba ih dobro uhvatiti i nikada ne ispustati. Vise ne znam sta da radim, kada prođu1-2..dana bez nje nepodnošljivo je. Ali ona je jos uvijek moja princeza,kraljica. Ona je ljepsa od noci, rodjena samo za mene, ljepota od zene, bez nje mi se kuci neide. Imati najbolju prijateljicu je ljepo, ali imati majku koji ti je Bog zaboravio dati je nesto posebno. Ja imam nju. Red i vrijeme je da zna kako je najbolja. Kako ju ne zelim nikad izgubit. Mozda joj nekad ne pokazujem dovoljno da mi znaci najvise na svijetu, ali zelim da zna da sam uvijek tu za nju, danas, sutra, zauvijek! Ona je moja prva dama, moja najbolja majka. Sve ce doci na svoje, oni sto je mrze, sutra je se boje! I SVE SU VILE, I SVE SU KRALJICE, I SVE SU NEVAZNE NASPRAM NJE ♥♥  


Zelim da ti kazem mama hvala ti za sve,hvala ti za to sto si uvijek pored mene,i kada vrijeme stane,kada slike izbljede,prijateljstvo majčinsko  vjecno je,znaj uvijek sam uz tebe. Sjecam se pocetka,naseg prijateljstva,smijanje,slatkisi,ludila ,saptanje,tajne velike sto drugi ne znaju. Rjesavanje problema,neki veliki tracevi, gdje ljudi oko nas , neki stvarno losi nacini, rane sto su boljele i neki ljudi ruzni, gorke suze u ocima ,osmjesi tuzni.. Jasno nam je bilo pocetak nase price, koja nema kraja kojoj druge ne lice, tada prijateljstva mi gradile smo kulu,u trenutku slabosti mi smo padale na nulu,ali ustajale gore i grabile do sna ,ti si uvijek tu za mene,kao za tebe ja. Mi drzimo se zajedno idemo dalje, dobijamo svaku borbu sto zivot salje. Dosta vremena je proslo ,ali nista nije prestalo, nepotrebni ljudi samo to je nestalo. Nismo pustile da neko upropasti sve, nase borbe i snaga ce uvijek da se pamte. Poslije pada, postavljale neke nove granice, gutale probleme kao cokoladice, ribama u gradu pokazivale smo zube jer mi smo uvijek prve,tako treba da bude. Nikad se ne predajemo,kad smo u praznini, jer svako zada bol,a niko ne kaze 'oprosti'. Ja samo tebi vjerujem i znam da ne pretjerujem, ti uvijek savjet das i greske oprastas. Ja znam da nisam sama kad si ti pored mene, mi zajedno smo jace , svi pucaju od zavisti. Majko sve tajne i strahove mogu reci tebi i za nista na svijetu mjenjala te nebiiii! I samo jos nesto zelim da znas; Bit cu uz tebe i u dobru i u zlu,i nikad te necu ostaviti na dnu.Ti si moja Majka ! Moja Teta Elmica,moj život !


Nema komentara:

Objavi komentar