nedjelja, 3. svibnja 2015.

Bez tebe ne mogu ne zelim i necu Bez tebe mi ne ide.

Bez tebe ne mogu ne zelim i necu  Bez tebe mi ne ide..

Još jedan vikend je polako iza nas.Vikend koji ostaje u pamćenju kao i svaki drugi dani provedeni stobom Majko.Nekako sam se opustila uz tebe sve je išlo nekako s nekom lakoćom u srcu i duši,sve je išlo svojim tokom.Jako lijepi dani,volila bi da je tako svaki dan ali postoji dosta razloga što ne može tako..Ali nema veze ja sam zadovoljna i s par dana kojim provodimo zajedno lijepo je što jes jes :) Često te u danu zovem,poželim te često u danu te poljubim jer te tvom,često u danu te zagrlim jer se osjećam sigurnom.Volim i one noći kada spavaš blizu mene iako nisam spavala sinoć zbog nekih drugih razloga opet mirno je bilo i ležati jer znam da si ti tu.Majko život je puno ljepši stobom.Već sad dok pišem ovo suze mi idu niz lice opet mi fališ i nedostaješ,svaka minuta bez tebe ne vrijedi ama baš ništa.Mrzim dane kada provodim bez tebe zaista mrzim ih i onda noćima brojim dane kada će doći dan da budem stobom.Ti si mi sve na ovom svijetu bez tebe nikad nebi bila ovo što jesam sada i zauvijek,nikad nebi naucila se nositi sa nekim stvarima da me ti nisi naucila tome,puno sam ti draga majko zahvalna na tome.Jedina moja,najdraža moja sve na svijetu si moje.!




Nema komentara:

Objavi komentar