srijeda, 27. svibnja 2015.

Jedan dan jedan događaj

Bila sam s majkom jedan dan jednu noc i opet kuci snjom sutradan citav dan opet zajedno..Al ja bi još šteta što ne može non stop :D .. Ali hajd bolje ikako nego nikako i to je nešto ! .. Možda ću i danas ići a možda i neću ne znam iskreno sve zavisi kako se dogovore oko mene :) .. Juce sam došla kući izlazila sa sestrom vazi da vozamo role,sve je bilo ok sem što je mene glava zabolila ali nisam odustala išla sam na sve pa kako bude,i u jednom trenutku od glavobolje i vrtoglavice izgubila sam kontrolu pala sam,lagala bi kad bih rekla da nije bolilo nebi ostala na podu duže od 5 min da nije šta ozbiljnije ali sve je uredu.Prišao je jedan momak pitao da li hocu da zove elmu il nekog drugog rekla sam mu ne treba hvala mogu sama polako dok malo dođem sebi.I dobro je proslo opet ustala sam na noge nastavila dalje do avlije i dosla sjela još malo u tom je naišla mama Elma nisam mogla da je ne pogledam u oči i ne kažem joj da sam pala,rekla sam joj msm da je malo bila i ljuta ne znam.Kad odem mami pričat ću snjom :)

Uglavnom to je  to jedana događaj iz jednog dana xd Eto blogeri tu sam kad sam nisam uvijek al pratim vas..P.S. Hvala što vi mene pratite..

Nema komentara:

Objavi komentar