nedjelja, 7. lipnja 2015.

Tu smo :) Glup naslov al nema veze :)

Nismo se dugo družili,ali ljubav prema mami je svakog dana tu :)

Majka mi je sve u životu,sestra,drugarica,doktorica sve na svijetu što postoji.
Ima najbolje savjete i za svaki problem ima riješenje.
Jeste najbolja majka Elma,zaista jeste tako,ima srce i dušu kao svemir.Oprosti uvijek kada pogrijesim ali i nauči da tu grešku nikad ne ponovim više.Naučila me je sta  znači ŽIVOT,LJUBAV,STVARNOST i REALNOST.Naučila me je dosta toga oko svega nečega.
Još ja moram naučiti da fino kad mi kaže "sine tebi je 20 godina uskoro a ti ko dijete se ponašaš od 5 godina".Zaista jeste tako nikad da shvatim da nisam više mala da moram paziti na svoje ponašanje iako sam nešto u životu propustila u tim nekim godinama da ne mogu više nadnoknadit da moram ici dalje u stilu svojih godina.Upravu je u potpunosti i tek kada mi se nesto desi onda pocnem razmišljat i sjetim se njeni riječi.Ali eto bolje ikad nego nikad doci pameti.Znaš volim te najviše na svijetu hvala ti što mi pomažeš svojim zagrljajima i toplim poljubcima .. Hvala za sve mama..Hvala za petak,subotu,nedelju hvala mama za svaki dan svaki san svaku minutu provedenu samnom hvala mama što postojiš..

Nema komentara:

Objavi komentar