srijeda, 17. lipnja 2015.

Majka je Majka !

Majko šta da kažem sve ono što si rekla tako je i bilo za sve si bila upravu..Tačno kad tjeram po svom a ne poslusam savjet Bog me odma kazni da se opametim,zaista je tako i svaki put kada se dobro udarim ili bilo što se desi dođem pameti..Majko ide i mjesec ramazan,znaš mama veceras sam isla i na prvu teraviju namaza bilo je lijepo majku ali opet mislila sam na tebe i svaki put molim Allaha da ti podari sreću,zdravlje i dug život majko.Mjako želim da ti kažem da sam poželila onaj naš kutak naše dnevne sobe,one razgovore do kasne sate,znaš mama nedostaju mi oni zagrljaji dok praviš ručak onako da se zaletim i da te zagrlim stvarno mi sv eto nedostaje i jako mi teško pada sto to moram da čekam po par dana ali eto dočeka se bar i to...Nedostaješ mnogo iako dođeš i vidim te ako ništa čujem te na talefon ali opet zar nije ljepše zagrlit i poljubit te..Majčice moja volim te..


Nema komentara:

Objavi komentar