utorak, 19. svibnja 2015.

Mama teško mi je..

Mama opet je došla ona noć ona teška k'o crna zemlja ..

Mama,Nikada nisam odustala,pala jesam al sam ustala,uz to mogu reci da mi on je sreću uzo svi prljavo igraju,a zivot nije igra,znaj..Ispadam iz ritma,osmijeh nije za mene,danas svako obecava,al svako i za*be..kamene komade srca,polomljenog sklapam,ono postalo je kameno jer vidila sam svašta,mašta me i slomila,al nisam ona stara,mnogo boli popila al svima cu da vratim,dvaput mjerim,jednom kratim,sada samo sigurno,hvala vam na nepravdi ja lekciju sam naučila.Ovo zvala bi život al on to nije isto se osjećam kad plačem i kad se smijem,sreću tražim dugo,al' se dugo krije,znam da svi su veseli dok ja tugu pijem,nisam sama jer tu je moja majka Elma,moj ponos.Odma bi se digla nakon sto bi pala sta bi god mi trazili odma bi im dala.svakog zvala bratom jer sam svima vjerovala a kada bih im'la problem niko ne bi mene prepoznao,njegovo je moje ali ja sam bolje njegovo a on mi uz'o kad sam se osjećala nemoćnom,iskoristo je priliku izgubila sam priznam,ali dobila sam snagu sad sam jaca nego ikad i kad srusi mi se sve opet uzmem,gradim,i kad patim,kad se smijem,s blogom sve to radim,vratim stare dane u glavi svi ti filmovi,između mene i srece,veliki su zidovi,izbola  bi ga mama ali nije vrijedan,cestitam mu iskreno i necu da se petljam,zbog njega,imam snagu ponovo da kazem mu odje*i jer sada sve je gotovo.Nekad imam osjećaj da sve će da propadne,problemi novi dolaze, više ne znam odakle,vidim im u očima da žele da me poraze,ali ovdje ostajem, još uvijek borba je!Sanjam kako su me do groba odnijeli,a sada sam tu, ne znam ko će da pobijedi,ne znam čak ni ko mi je protivnik,juče bili su sa mnom, danas s njima ću se boriti! Život nepredvidiv je,danas je tu, a sutra ne vidim je..Život je nepravda, evo me k'o Kalimero,ja sam usamljena, moram da palim preko..Ovako više ne želim,njemu sam bio rek'a, što nikom neću reći,pričala sam, on je šutio..U stvari uopće me nije slušao,Ne možeš da vjeruješ,može da te sluša a u isto vrijeme ne čuje..Više neću da te dozivam, ja sam prepuštena sudbini kao brod bez kormila!


Mama da jeste teško je ali kada si ti uz mene lakše je opet nosit se i stim teškim noćima,nedostaje mi tvoj zagrljaj i tvoje sve..Volim te mama..

Nema komentara:

Objavi komentar