subota, 16. svibnja 2015.

Volite i poštujte svoje majke svaki dan a ne samo 10.Maja

Dugo se čekao ovaj post sigurno.Došao je red da ga i napišem.

Sigurno ste svi očekivali post za dan majki,ne nije ga bilo jer smatram da i ne treba da ga pišem.
"10.Maj Dan Majki" ? 
Čekajte malo,meni je dan majki uvijek kad sam s svojom majkom Elmom.
Ti dani su najljepši a ne samo da bude taj 10.Maj.
Dani snjom provedeni i noći su dovoljno lijepe da ne moram da ih svedem sve na jedan dan.
Ima i tih dana kada sam tužna,neraspoložena,suze..Istina sakrijem s eod nje da me nevidi takvu.Ali prepozna da nešto nije uredu po osmijehu,po bježanju ispred očiju joj.Primjeti sve i kad mi kaže dođi ispred mene znam da ću tad morat reći sve i ne žalim reći jer ona mi je sve u životu i nedam to nikom blago koje imam.
Zato je svaki dan dan majki kada je ona tu samnom a ne samo 10.Maj.
Nisam je vidjela 1 dan i pitam se kad će doći taj ponedeljak da odem da budem snjom jer provodimo dosta vremena zajedno i svaki put bi da bude to više od 1 dana ali bolje išta nego ništa što jes jes !



Zato volite i poštujte svoje majke svaki dan a ne samo 10.Maja.Neko bi dao sve u životu da provede pola minute sa svojom mamom.


Nema komentara:

Objavi komentar