ponedjeljak, 23. ožujka 2015.

Želim nešto da ti kažem..

Sjećaš li se onog prvog dana kada sam te srela i upoznala,sjećaš se zar ne ? 
Bilo je sve nekako čudno nismo se poznavale mislila sam da tad kada sam te vidjela ko zna kad ću te opet vidjeti.Dan za danom prolazili su dani često si dolazila svakim danom sve si mi bila drža ni sama ne znam zašto ali vjerovatno ima isitine u onome majko "Krv nije voda" .. Sjećaš se i one noći kada sam prvi put kod tebe prespavala kući nekako lijepa noć bi osladi nam se pa se ponovi sve više i više..Znaš sada ne mogu da podnesem dan a da ti ne dođeš nekako mi se srce prepolovi samo zato sto te nisam zagrlila i poljubila.Nisam vjerovala da cu se nekad vezati i voljeti nekog toliko puno kao tebe. Postala si mi smisao života.Nisi me rodila nisi bila samnom dok sam odrastala ali dani i noći porovedene stobom s puno ljubavi koje mi pružaš iz dana u dan popunile su srce i previše.Znaš sada vjerujem i u ono "Nije samo rodit i odgojit dijete" zar ne ima tu dosta toga sto neki roditelji i zaborave,ali baš ti si sve to nadnoknadila sto fali iako je to za kratko vrijeme.Što mi pružaš svu toplinu i ljubav zato te i previše volim..Sjećaš se one noći kad si spavala u drugoj sobi u kojoj ima wi-fi a ja nisam imala u drugoj pa sam došla kod tebe i na kraju zaspala pored tebe,tu noć nikad zaboravit neću bila je to najljepša noć kada sam sa sigurnosti zaspala i probudila,znaš i danas je bio dan kada sam spavala pored tebe najljepši snovi u danu su bili..Znaš mama sjećam se ja i onih razgovora i savjeta koje mi daješ uvijek i danas dan hvala ti za sve jer stvarno da nije tebe ko zna sta bi sve bilo zar ne ..
Svaki dan zamišljam da sam stobom u tvojoj blizini onda dođe noć i stobom u snovima sam zasigurno..Moram ti još nešto reći možda ćeš čitat ovo a možda i nećeš bilo kako bilo,inače kući kada krenemo i kad smo u nekoj blizini meni se želdac peokrene ni sama nekad ne shvatam zašto vjerovatno zbog cijele situacije kući...I znaš jako mi je drago što imam tebe ti si mi sve ( Sestra,Majka,Tetka,Prijateljica,Doktorica,Savjetnica itd..) Baš sve i puno sam ti zahvalna na tome što ti nije teško ništa za mene uraditi..Sjećam se ja i onih naših teških dana kada sam te znala i povrijediti žao mi je zbog toga zaista ali i kad se sjetim onih dana nebi više nikad da se ponove ne mogu ja podnjeti da si ljuta na mene i da nema onog osmijeha koji mi uvijek pružiš i srce odma ugriješ..Ti si moja MAJKA ! Činiš sve za mene ponekad možda i previše hvala ti...Kako koji dan ide sve te više volim i radujem se svakom novom susretu svakom novom odlasku tebi jer znam da kod tebe nizam najbolje dane-noći provedene u životu..I drago mi je što mi nikad nisi okrenula leđa iako to mnogi drugi rade ali ipak prave mame to ne rade svojoj djeci..Hvala ti što me čini sretnom..Hvala ti što si uz mene,mnogo ali baš mnogo te volim !

Da ti znas sta bi ja za tebe napravila? Rijeke bi zaustavila, brda bi sravnala. Prepala bi se da znas ko`lko te volim, kol`ko te obozavam i kolko gorim. Rat bi zapocela rat bi zaustavila, tebi se vracam ma kud god da bila. Da znas kol`ko te nocima gledam, kol`ko te ljubim i kol`ko te trebam. Ja ubijam svaki tvoj pokret, ja pored tebe bolji sam covjek. Da ti znas kako ja osjecam nekada, rekla bi ti, al` mislim da bi se prepala. 


Nema komentara:

Objavi komentar