ponedjeljak, 30. ožujka 2015.

Najdraža Moja...

Koliko te volim ne znam ni ja sama da rijecima kazem to sto osijecam,Dani su bez tebe sve bolniji i duzi al' jedino me tvoja majko ljubav u zivotu drzi. Sto nemam snagu vijetra da srusim sve pred sobom sve ono sto nas dijeli i zbog cega nisam s tobom Jos dvije mi ruke fale i srce bar jos jedno da bih mogla da te sacuvam i da te volim bezbedno.

Bez njih padam ne mogu da hodam tvoje ruke Smijeh sto lijeci briga iznad rijeci tvoje lice.Za zvijezdu zlatnu sve sto postah hvala ti Za bol i patnju za svaki tvoj uzdah oprosti mi. Kada je tesko da mi pomognes da mojoj sreci se radujes noc kad je hladna da me pokrijes majko, jos uvijek trebam te Sada kada znam sta zivot je ja cesto tvojih rijeci sjetim se sve biti mora i proci ce majko, jos uvijek trebam te Strpljena, spasena budi postena obraz cuvaj Kod iskusenja u Boga se uzdaj sve pamtim, majko.

Znaš mama fališ mi,prošao je samo 1 dan da te nisam vidjela i zagrlila.Ako kažem da mi je bilo ok slagat ću vas nije mi bilo ok čitav dan sam mislila na tebe i spominjala te svakome.I znaš vani sam provela čitav dan u blizini kuće i sve sam se nadala sad ce moja mama doći...Ali mama nije došla...Nadam se da će danas doći da neće proći 2 dana a da te nisam ni vidjela ni zagrlila.Neću ja to moći izdržat toliko na kraju ću sama doći da te vidim..Sve je nekako bezveze i prazno bez tebe,ako čitaš ovo želim da dođeš iako to već znaš i da ne kažem..Znaš mama poželila sam provodit dane i noći uz tebe uz moju drugu porodicu srećnu..Puno te volim i previše mi značiš..




Nema komentara:

Objavi komentar