četvrtak, 19. ožujka 2015.

Sreća je vidjet majku kako je nasmijana :)

Jedno je samo na zemlji ljepše i bolje od žene : Majka !

Jedino Majka nikad ne zaboravlja ona voli do smrti ! 

U životu svakog od nas pored ljubavi koje osjećamo u našem srcu za drage nam ljude koji nas okruzuju , uvijek postoji mjesto za jednu osobu koja se izdvaja od drugih i zauzima najviše prostora u našoj duši.Najdraža ličnost u mom srcu i životu je moja Majka.Blage je naravi,uvijek nasmijana,spremna da mi pomogne i ohrabri me kada mi je to potrebno.Nježan pogled njenih zelenih očiju uvijek osjećam na sebi.Njime me miluje nježno sa puno ljubavi.Osmijeh joj nikad ne silazi sa nježnog bijelog lica.Čak i kad sam bolesna,iako je u tim trenutcima u očima osjeća briga i tuga.

Često pomislim da li ću kad porastem biti kao ona.Nadam se da hoću.Jer me je ona naučila da volim,da budem iskrena prema ljudima.Istina,svi mi u životu imamo osoba koje volimo i koji nas vole,ali u mom srcu najvažnije mjesto pripada jednoj nježnoj i dragoj osobi-Mojoj Majci.!


Majka je sve na ovom svijetu,

ona je utjeha u tuzi,nada u očaju.

Izvor snage u slabosti,ona je izvor nježnosti i smilosti.

Saosjećanja i praštanja.

Ko majku izgubi,izgubio je grudi na koje glavu naslanja.

Ruku koja ga čini sretnijim oko koje na nad njemu bdije.

Za svaku ljubav čovijek mora da se bori i da je zasluži...Samo majčina ljubav se dobija bez borbe i bez zasluge...



Nema komentara:

Objavi komentar