ponedjeljak, 16. ožujka 2015.

Majka je vaš pravi prijatelj !

Ponekad zapitam se da li si stvarna ti sve se pojasni kada me zagrliš i kada pogledam te sijaš mi kao zvijeda jedna jedina moja Kraljica.!



Osoba koja mi je život promjenila iz korijena,pozitivno,
Osoba koja mi je pružila sve u životu za kratko vrijeme,
Osoba koja može zamjeniti svačije mjesto samo njeno ne može niko,
Osoba koja je tu u bilo koje doba dana i noći,
Osoba koja ima dušu i srce kao svemir,
Osoba koja je puna ljubavi,
Osoba koja ima razmjevanje,
Osoba koja ima najbolje savijete,
Osoba koja zna najbolje nasmijati,
Osoba koja kad te zagrli svijet postaje ljepši i bolji,
Osoba koja je nešto najbolje što ti se desi u životu,
Osoba koja vam je dar od Allaha.

Osoba koja znači mnogo u mom životu ! Osoba koja mi je sve na ovom svijetu !

Nema komentara:

Objavi komentar