četvrtak, 19. ožujka 2015.

Majko moja !

Da si lanac od zlata,nosila bih te oko vrata.
Da si cvijet od rose,stavila bih te u kose moje.
Ti si najljepse bice ove planete,u srcu te voli tvoje drago dijete.!



Trudi se OTAC koliko moze, zeli da zivot bude mi bajka, al' sva dijeca ce da se sloze - SVAKA CAST OCU... al' MAJKA JE MAJKA !


Dzenet je pod majcinim nogama..!

Ako te tvoje dijete potraži pogledom
– pogledaj ga !

Ako te tvoje dijete dodirne svojim rukama
- zagrli ga!

Ako te tvoje dijete dodirne svojim usnama
– poljubi ga!
Ako ti tvoje dijete želi nešto reći
– poslušaj ga!
Ako se tvoje dijete osjeća bespomoćno
– pomozi mu!
Ako se tvoje dijete osjeća usamljeno
– prati ga!
Ako se tvoje dijete osjeća žalosno
– utješi ga!


m a j k o ?! NiKAD necu pronaci dovoljno sa ljubav ispunjene 
& dovoljno dobre rijeci da ti iskazem.
SVU LJUBAV I ZAHVALNOST!

Naučila me da praštam
Naučila me strpljenju
Naučila me da slušam tišinu i iz nje izvlačim pouke
Naučila me da govorim ćute
ći
& da kažem glasno i jasno sve što mislim
Naučila me da kuvam
& orezujem ruže i gajim biljke
Naučila me svojim suzama kako se pruža podrška, 
čak i kad najdraži odlaze
Bila je i još uvek je najjači vetar u moja ledja
na koju god stranu da krenem ..
HVALA MAMA 
heart emoticon

Da li postoji savršena žena ?
- DA

Kako se zove ?
hfgheart emoticon M A M A
heart emoticon










 

Nema komentara:

Objavi komentar