subota, 21. ožujka 2015.

Majka je meni moj čitav svijet !

Obriši majko te suze što ti kvase lice,jer dok imaš mene nisi sama !
    Majko tvoj osmijeh je moja najveća sreća !


Sada kada znam šta život je, ja često tvojih riječi sjetim se... sve biti mora I proći će, majko još uvijek trebam te! ...za sve što posta' hvala ti!


 Kada me upitaju: ''Ko ti je idol?'', kažem: ''Moja mama.''. Pitaju: ''Zašto?'', a ja im odgovorim: ''Zato što niti jedna glumica, niti jedna pjevačica, niti jedan sportista, niti jedna druga osoba ne može zamijeniti nju, ne može pružiti ljubavi koliko može veliko srce te male žene, srce veće od nje same. Niko nije vrijedniji od nje, njihova slava se ne može mjeriti sa osmijehom moje majke, sa njenom iskrenošću, sa njenim glasom, sa vedrinom koju unosi u moj život. Niko, nikada.''.


 Mnogo je prijatelja na svijetu i u životu,mnogo je ljubavi na svijetu i u životu ali na cijelom svijetu i u cijelom životu JEDNA JE MAJKA!!!


Voli,čuvaj i poštuj Majku ! 




Nema komentara:

Objavi komentar