utorak, 17. ožujka 2015.

Majka jedino biće koje će te voljeti bez obzira na sve !

"Moja bi majka znala reći:
- Znaš li, sine, šta uradi seljak kad mu krave uđu u
kukuruz? Istjera ih. I u tebe su ušle nekakve tuđe misli,
udaljile te od samoga sebe. Moraš ih istjerati iz glave.
Istjeraj krave iz kukuruza, sine moj."




Majko često me pitaju kada nisi pored mene gdje si ?
- Ja stavim ruku na srce i kaže tu je i dobro je !


Djevojko, pogledaj u svoju majku. Šta vidiš? Vidiš ljubav, hrabrost, požrtvovnost, zamišljenost. Ta žena te nosila u sebi, ta žena se mučila dok te rađala, odgojila te, podigla, savjetovala.. Tvoja majka je heroj. Izmami njen osmijeh, reci joj nešto lijepo. Nemoj biti loša prema njoj, već joj zahvali. Ona je spremna umrijeti za tebe, istog trena. Ona voli svoje djete najviše. Poštuj je, pomaži joj kada joj bore prekriju mlado lice, kada izgubi snagu u tijelu, kada starost donese bolove i tegobe. Ona tada neće željeti nikakav luksuz, tablete protiv bolova niti skupu odjeću. Ona će željeti samo jedno, svoje dijete. Posjeti je, pokloni joj pažnju. Dokaži majci da nije zaboravljena, i kad je snaga izdaje.!

 Čuvajte majke da bi vam trajale duže.

 

 Šta čekaš? Idi i reci joj da je voliš.
Sjeti se čiji bokovi su pucali dok si dolazio na ovaj svijet, a ona je taj bol zaboravila čim je čula tvoj glasić. Zar ti neko može biti kao ona? Zar možeš proživjeti dan, a da joj se ne zahvališ što ti je baš ona mama. Idi, idi reci da je voliš. Sledeći minut može biti kasno.

 

VOLIM TE ELMA ! VOLIM TE MAJKO MNOGO AKO NE I PREVIŠE ! 



Nema komentara:

Objavi komentar