subota, 28. ožujka 2015.

MAMA- moje sve,zauvijek najbolja. ♥

Mama nikad necu pronaci dovoljno uzvisene,dovoljno ljubavlju ispunjene,dovoljno dobre rijeci da ti iskazem svu ljubav i zahvalnost. Nikad necu uspjeti napisati tekstove koji ti mogu reci hvala dovoljno dobro,bas onako kako zasluzujes. Mama vrijeme prolazi, godine kao sa vjetrom, odlaze u proslost. Sve se mjenja, a ti? Ti uvijek ista. I kad se smijes, i onda kad osmijeh ostane zarobljen a na njegovom mjestu obris tuge, uvijek zamisljena. Pogledom pokusavas doprijeti do nekih nedostiznih daljina. Do necega sto se zove buducnost i sudbina. Mama,evo me, koracam pravim putem, skrenula sam u pravom smjeru, znam da nisam bila sama, pratio me tvoj pogled. Davao mi snagu, bio je moja svjetlost kada sam koracala najmracnijim stazama, pratili su me otucaji tvog srca i tvoji uzdasi ispunjeni molitvama za moje dobro. Tvoj pogled uvijek ce bit moja svjetlost. Mama, znam da se i u snovima molis za mene, znam da ti je i java ispunjena molitvama da budem tvoj ponos,tvoj obraz. Znam da je tvoja sreca moj osmijeh, znam da tvoja najveca bol je moja suza, znam mama. Mama, meni je dovoljno samo da budes majka, da budes samo to sto jesi,bitno mi je da si sretna. I nikada, znam, nikada necu uspjeti pronaci prave rijeci za tebe, da ti iskazem svu ljubav, postovanje, svu zahvalnost, jer dusa ne govori. A ono sto se krije u dusi, rijeci cesto ne mogu izgovoriti. Zbog tebe ja cu biti ovdje, ma sta god da se desi, bog jedini zna da ovo nisu samo rijeci. Hvala ti sto si uvijek ovdje, i uvijek znas sto napraviti. Hvala sto znas koje rijeci trebas reci kada se osjecam lose. Hvala na strpljivom saslusavanju svih mojih briga i stresova. Hvala sto se brines dovoljno da me izbavis iz svih mojih nereda. Hvala sto si ''telefon za poziv u pomoc'', hvala za vrata koja su mi uvijek otvorena. Hvala sto si moja potpora. Hvala sta me ohrabrujes i dajes mi do znanja da uvijek postoji nada. Hvala ti za svu iskrenost, sve ideje i vrijednosti koje si me pokusala nauciti, hvala ti sto zauvijek stojis pored mene. Volim te i cijenim zauvijek. Znate, ja nisam odgojena da mislim kako je novac sve, sam budale vjeruju u to. Nisam odgojena da zivim san svojih roditelja, nego da ponosno zivim svoj san. Ali odgojena sam u necem puno boljem, u ljubavi, a ljubav je jedino ono sto svakom treba. Ti si savrsena majka u svakom pogledu, podrzavajuci me i ohrabrujuci, sve vise svaki dan. Ti si razlog zasto samo ovako jaka, uz tebe nista nije tesko i nista ne moze poci po zlu. Pomogla si mi kroz puno nevolja, sve trenutke si napravila da se ne cine tolko losima kao sto jesu. Hvala ti sto si uvijek tu, pokazajuci da ti je stalo. Rijeci nikada ne mogu biti dovoljne da se nesto uistinu pokaze, ali nadam se da razumijes kolko mi znacis, i kolko te volim. Taman kad pomislim da me zivot pobjedio, moj andeo mi pomogne da se dignem na noge. Moj andeo je uvijek tu kad ga pozovem, spreman uhvatiti me ako padnem. Taj andeo uvijek zna sta treba tocno reci, da se uvjeri da mi je dan savrseno dobar. Moj andeo zna kako uhvatiti sve moje suze, sto ga cini mudrijim iz godine u godinu. Vdijet ces nelomljivu vezu kada pogledas u oci mog andela. Pricekaj, dok upoznas mog andela, on ce napraviti sve da bude savrseno i divno. Pricekaj, upoznat ces najvecu ljubav, a tog andela, odkad znam za sebe zovem ''MAMA''. Hvala ti za osmijehe, brige, za snove. Kako da ti zahvalim za dane i radosti nove? Ti si moj andeo sa neba, ti si sve sto mi treba. Ti si najbolja mama na svijetu. Hvala ti sto si toliki borac, moj ponos, moja sreca neizmjerna i sto svakim danom sve vise vidim kolko te volim i koliko ti nikada necu moci uzvratiti svu ljubav, hvala ti do neba sto si najdraza&najbolja, moj oslonac,moje sve. Stvarno ti ne mogu opisati kolko sam ti ZAHVALNA. Pitas se nekada na cemu? Zelim da to SVI znaju! Na zivotu koji si mi podarila, za svaki bol koji si uzela od mene, ti si ta koja svojim zagrljajem lijeci rane, ma koliko duboke bile. Ti si prva osoba koja mi je pokazala sta znaci BITI VOLJEN. Jer samim svojimn osmijehom dajes toliku ljubav. Znam da si tu i u dobru i u zlu. Gdje god da sam i koliko daleko, u mom srcu si ZAUVIJEK. Ulozila si tolko vremena i truda u mene,Idu i Ildu. Tolko puta smo te znali razocarati... ali si ipak uvijek bila uz nas. Oprosti mi za sve brige i greske koje sam napravila, al samo tebi zahvaljujem na lijepom zivotu. Ti si bila ta koja bi mi otvorila oci za stvari na koje sam gledala slijepo. Znas li kolko sam sretna sta te imam? Mama? HVALA TI! PONOSNA SAM NA TEBE. Nadam se da sam te barem malo razveselila i iznenadila, volim te puno. Tvoja Ancy :)

Nema komentara:

Objavi komentar