petak, 25. ožujka 2016.

Sve na svijetu !

Evo mene e sad jel ocekivano ili ne tu sam :)Pozdrav smekerima i smekericama koji su napomenuli blog pa da reko koju i ja kazem..
Nista novo nista staro :D .. Racunam vec par dana sta i koliko mi je Majka Elma duzna..Slusam neki dan razgovor moje sestre i moje mame u autu..Vrlo osjetljivo za slusat..Tesko mi je slusat bilo sestrino istresanje na majku jeste brt ona u pubertetu al i taj pubertet ima granice.Nista sutim ja a srce mi se steze kontam bil sta da kazem ili ne..Ipak sutim ja.. Dodjose do kusuranja,kaze moja sestra duzna si mi majko .. para  nesta puno ona izbroja i ne zapatih broj,kontam u tom trenutku e moja ti sta ti je sve kupila i ispunila more zelja,trazila si samo jednu igracku nije ti mogla je doma kupiti a ti vec paniku digla..Nista posvadjase se one a meni tuga srce stegla..Kaze njoj mama hajde sjednemo i izracunamo koliko je kome ko duzan ja tebi il ti meni,mala se usuti..Ali ne tako dugo..Na sve ima odgovor pa cak i tacku i zarez..I vec danima sjedim i razmisljam sta je meni majka Elma duzna i koliko cega..Sinoc slusam jos jedan razgovor oko mobitela sta ce joj kupiti i koji mobitel njoj a koji bratu,pitam mamu koji ces meni kupiti ? pitala me je sta i ti  hoces to..Odgovorila sam joj meni to ne treba samo sam se salila da znate da je i tako ne treba mi nista skupocjeno stvarno ne zahtjevam nista,,,..Evo dok napisah sve ovo prodje i vrijeme a i moje razmisljanje o kusuranju..Nista mi nije potrebno od majke skupocjeno..Duzna mi je svaki dan zgraljaj i poljubac al svaki dan..


Iskreno kad me pita sta mi je kad sam tuzna jer ne mogu uvijek da sakrijem ne mogu ni da joj kazem to da ne mogu slusat da se svi istresaju na nju kao na nekog iz dzungle..Meni kad pridje kad me zagrli i poljubi srce mi ba ko Citava planeta i jos vece..Meni nista drugo ne treba vise,ja sam zadovoljna majko i sa tim...


Meni je moja Elma sve i ne trazim puno od zivota nek je ona tu pa kako god bilo ;)

Nema komentara:

Objavi komentar