subota, 12. ožujka 2016.

Planeta jubavi

Mama eh Mama. .

Zajedno smo,   nemam na sta da se zalim. Nije to sto smo van BiH., vec dovoljno je da je ona tu på bilo gdje da smo.Mama mi je pokazala i drugu drzavu i njene gradove, vidjela sam sva ta svijetla velikih gradova te drzave. Ljepota za gledat Hvala ti mama ♡
Svakim danom me cini sretnom jer znam da je tu. I prosla su Dva mjeseca al ona je tu cesto Mislim da sanjam al ne zelja mi se ispunila jedina koju sam zeljela.To je zena srca jaka to je ljudi moja Elma Majka. . . Mnogo je volim i ne znam i ne zelim nikad prestat je volit, cjenit i postovati. Zaista veceg prijatelja nemam ona mi je sve sto  imam i ne treba mi vala  niko vise. Ona je moja samo moja ona me grli najljepse.Njoj mogu reci sve svoje tajne i nemire . moja najljepsa i najbolja Majka.Bila i ostala. . Danas, sutra zauvijek. Moja mala planeta puna ljubavi, pozitivnosti i dobrote, Kazem ja to je zena srca jaka to je ljudi moja Elma Majka.

Nema komentara:

Objavi komentar