subota, 15. kolovoza 2015.

Dio mene je ona moja Majka !

Dugo se nista nije objavilo punih 2 mjeseca doslo red da se piše :)

Za to vrijeme nije se skoro nista ni promjenilo.Ostalo je sve isto sva ljubav je ostala ona nedostajanja.Čak sam nekako jedva izdržala da je ne vidim 1 mjesec al ljudi previse je bilo tesko :) No eto pregurali smo sve opet nekako zajedno culi smo se iako se nismo vidjeli... Lijepo je sve to kada pogledas unazad ne žališ ni za jedan trenutak koji provedeš u životu sa bitnom osobom.Ona moja Majka volim kada me ne izdvaja od svoje druge djece,volim što je za nas troje tu uvijek,volim i noću kada je budna gleda nas dok spavamo pokriva nas nocu da nebi osjetili da nam je hladno..Volimo je sve troje mnogo..I sa njima sam bila 2 dana mogu slobodno svima reći,ta 2 dana bila su preljepa ispunjena ljubavlju,srećom a najviše sa puno osmijeha..
Ne volim kada se dere na nas kada je ljuta,dovoljno da kad na jedno povisi ton da se i drugo dvoje osjećaju krivim za nešto..Zato se i trudimo manje je ljutit :) Zavrsila se ta 2 dana jako brzo nažalost ali obećala je da će doći u utorak :) Mnogo ja nju volim...

Na umorne noći tugu natočim u očima tvojim svoju sreću  sanjam, ako je voljeti zločin ja ću na robiju poći jer moja ljubav nema kraja VOLIM TE,VOLIM TE,VOLIM TE,ZAUVIJEK VOLIM TE...



 Ne,nisam htijela da iko vidi da slaba sam,jer i ti sve si dala da u najjaču stasam, naći ćeš me vazda na stazi strogog strpljenja, koju za mene si gradila od moga rođenja MAMA !


Nema komentara:

Objavi komentar